در حال بارگذاری
مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد:

حضور حداکثری در انتخابات به ایران اقتدار می‌دهد

شماره خبر : 534 - https://asreatrak.ir/short/en0jY

مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات تأثیر زیادی در نظام داخلی و خارجی خواهد داشت، گفت: قطعاً حضور حداکثری در انتخابات به ایران اقتدار می‌دهد.

طوبی ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: برای شاخصه انتخاب آگاهانه اگر به آیات و روایات ائمه اطهار که نظام جمهوری اسلامی ایران بر این مبنا ایجاد شده، مراجعه شود، اولین شرط شاخصه انتخاب اصلح این است که فرد انتخاب شده تقوا داشته باشد، زیرا مسئول باید از خدا بترسد و از اطرافیان هیچ واهمه‌ای نداشته باشد.


  وی موضوع بعدی را در یک فرد اصلح، اخلاق‌مداری خواند و گفت: اخلاق یکی از راه‌های ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئول است.


  این مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد با اشاره به اینکه اخلاص در کار برای فرد اصلح ریاست‌جمهوری موردنیاز است، افزود: در درجه اول فرد باید خدا را ناظر بر اعمال خود ببیند و بتواند کاری را به نحو احسن انجام دهد.


  ولی‌پور ابراز داشت: فرد اصلح باید در اموراتی که انجام می‌دهد صادق باشد، زیرا وقتی راهگشای مردم می‌شود، خودش را بالاتر از مردم نبیند، پشت‌میزنشین نباشد تا بتواند درد مردم را درک کند که این امر تنها با روحیه جهادی، انقلابی می‌تواند محقق شود.


  این مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد همچنین تدبر و عقلانیت را از ویژگی‌های فرد اصلح در ریاست‌جمهوری خواند و گفت: این فرد باید مسائل اصلی کشور را بشناسد، زیرا کسی که از قانون اساسی کشور بی‌خبر باشد، در موضوعات سیاسی ورود نکرده باشد، به درد نمی‌خورد و نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.


  وی یادآور شد: همچنین فردی اصلح که برای انقلاب و مردم مسئولیت به دست می‌گیرد، باید به اصول و اهداف انقلاب پایبند باشد.


  ولی‌پور افزود: فرد اصلح باید ابتکار و نوآوری داشته باشد و از تکرار روند برنامه‌های کلیشه‌ای افراد قبل خودداری کند، بلکه باید در صورت استفاده از برنامه آنها طبق شرایط روز از موضوع برخوردار شود.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات به جامعه ما عزت، افتخار و حاکمیت مطلق جهانی می‌دهد که اگر این حضور محقق شود، قطعاً این خصوصیات نیز محقق می‌شود.

مدرس حوزه علمیه الزهرا بجنورد بیان داشت: همان‌طور که طبق بیانات امام راحل که فرمودند با صادرکردن انقلاب اسلامی ایران، دشمن از صدور انقلاب می‌ترسد، امروز دیده می‌شود که تأثیر انقلاب بر جوانان آمریکا و سراسر دنیا برای دفاع از غزه گذاشته، نشان‌دهنده این است که دشمن از اقتدار ایران می‌ترسد.

 ولی‌پور خاطرنشان کرد: قطعاً حضور حداکثری در انتخابات به ایران اقتدار می‌دهد.

مصاحبه از آرزو رحمانی 
انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات